132 Comunicat PP

Trencament pacte CiU – PP

COMUNICAT DEL PARTIT POPULAR DE CARDEDEU

El Partit Popular de Cardedeu confirma que CiU ha trencat el pacte de Govern.

Després de veure les diverses i contradictòries declaracions publicades a premsa, ràdio i televisió durant el dia d’avui per part de la Sra. Alcaldessa Calamanda Vila, volem fer els següents aclariments:

1- En referència a l’esborrament del mural de l’entrada de Cardedeu en què diu que no va ser consensuat amb CiU, la Sra. Calamanda Vila MENTEIX.

• El mes de febrer de 2013 s’acorda per reunió de govern i per unanimitat, pintar el mur d’Adif i col·locar les lletres de “Benvinguts a la vila de Cardedeu”.

• A la mateixa reunió s’especifica que no es començarà aquesta actuació fins a tenir el permís d’Adif.

• A principis del mes de juliol de 2013 es rep l’autorització per part d’Adif per fer el pintat del mur.

• A mitjans de juliol, en reunió de govern, s’acorda utilitzar, de la partida de “Pla de Xoc”, 4.000 euros per l’adequació del mur.

• A continuació, se sol·licita a Serveis Econòmics la disposició d’aquesta partida pressupostària.

• El 28/7/13 l’Alcaldessa, Sra. Calamanda Vila, sol·licita via mail a Serveis Econòmics, amb caràcter urgent, aquesta disposició dels 4.000 euros per poder fer aquesta actuació abans de l’inici de la Festa Major.

• El 29/7/13 s’autoritza per Junta de Govern Local, (JGL) la disposició d’aquest import.

• El 30/7/13 se sol·licita, des de Serveis Territorials, pressupost d’una empresa de pintura.

• El 31/7/13 s’aprova el pressupost de l’empresa de pintura per fer l’actuació del mur d’Adif i l’Alcaldessa sol·licita incloure el pintat de les parets del pàrking del c/ Dr. Klein.

• El 8/8/13 s’acorda, per reunió de govern, que abans de començar la festa Major estiguin aquestes actuacions executades.

• El dia 13/8/13 s’acaba l’asfaltat del pàrking del C/ Dr. Klein i s’avisa a l’empresa de pintures per fer les actuacions acordades. Al dia següent, l’empresa de pintura, al llarg del matí, procedeix a fer les actuacions.

Per tant, la Sra. Calamanda Vila MENTEIX.

A finals del mes d’agost se sol·licita a Adif, un permís especial, per a la col·locació de les lletres metàl·liques “Benvinguts a la vila de Cardedeu”, i des de Serveis Territorials es dóna el vist-i-plau per la fabricació i s’avisa a l’empresa que han d’estar col·locades abans del 6/09/13.

El 2/09/13 es rep el permís especial per part d’Adif per poder col·locar les esmentades lletres.

El 4/9/13 es comença el muntatge de les lletres i dissabte dia 7/9/13 va quedar finalitzada l’actuació municipal d’adequació de millora de l’entrada de Cardedeu, tal i com es va acordar a la reunió de govern de febrer de 2013, per tant la Sra. Calamanda Vila MENTEIX.

2- En referència a la declaració que el Partit Popular ha denunciat a 6 persones pel repintat del mur d’Adif, l’Alcaldessa Sra. Calamanda Vila MENTEIX.

El Partit Popular de Cardedeu, després de rebre múltiples queixes per part de vilatans, pren la decisió d’interposar denúncia davant dels Mossos d’Esquadra de l’actuació il·legal que s’està portant a terme. En cap moment es denuncia a 6 persones concretes, sinó els fets que van succeir i que, arrel d’aquesta denúncia, els òrgans competents sol·liciten els noms de les persones identificades a la Policia Local o al Regidor de Governació, Sr. Pere Freixas, o a l’Alcaldessa, Sra. Calamanda Vila. Per tant, la Sra. Calamanda Vila, MENTEIX.

3- En relació al comentari de les discrepàncies identitàries a les que fa referència la Sra. Calamanda Vila, fem constar el següent:

El pacte de govern signat entre CiU, PP i GpC, va ser sota la premissa de no entrar en temes identitaris i fins a dia d’avui el Partit Popular ho ha complert.

Els únics que han incomplert el pacte en temes identitaris han estat la Sra. Calamanda Vila i el Sr. Pere Freixas, autoritzant la col·locació d’un màstil amb l’estelada.

Des dels Serveis Tècnics i Jurídics del Consistori s’adverteix al Sr. Pere Freixas que està cometent una il·legalitat ja que, per fer aquesta instal·lació, és necessari un permís d’Adif i de Carreteres de la Generalitat així com una llicència d’instal·lació.

El Partit Popular, tot i ser coneixedor d’aquest fet, no ho va denunciar per no entrar en temes identitaris.

Per tant, un cop més la Sra. Calamanda Vila MENTEIX.

Els regidors del Partit Popular, Sr. Jaume Gelada i Sr. Roman Dalmau, volen agrair la professionalitat i implicació de tot el personal de l’Ajuntament.

El partit Popular de Cardedeu manifesta que donarà suport fins a final de mandat a Convergència i Unió sempre i quan la Sra. Calamanda Vila i el Sr. Pere Freixas presentin la seva dimissió irrevocable.

Partit Popular de Cardedeu

Cardedeu, 7 de novembre de 2013

Be the first to comment on "132 Comunicat PP"