L’exregidor de la Gent Gran diu que, tal com va explicar en el seu últim comunicat, no pensa fer més declaracions al respecte

24/01/2014 – Redacció

La regidoria de Comunicació ha fet arribar un comunicat en què expliquen que finalment el Govern dóna la raó a l’exregidor de la Gent Gran, Jordi Abad, pel que fa als resultats de l’auditoria que es va encarregar a l’empresa Faura Casas en què es corroborava que l’Associació de Jubilats de Cardedeu, que gestiona amb una subvenció que rep de l’Ajuntament el Casal de la Gent Gran, comet irregularitats a l’hora de justificar la despesa.

En aquest mateix comunicat es diu que l’Ajuntament ajudarà a l’entitat a resoldre aquestes deficiències pel que es dedueix que l’entitat, malgrat tot, continuarà gestionant el Casal.

Recordem que Jordi Abad va dimitir del seu càrrec entre altres coses perquè el seus socis de Govern no li van donar suport quan ell va constatar aquestes deficiències en la gestió dels diners públics que rebia l’entitat des de feia anys.

Quan li hem preguntat, Abad no ha volgut afegir res més al comunicat del Govern dient que, tal i com va dir ell en el seu últim comunicat, no pensa afegir res més sobre el tema.

Be the first to comment on "135 El Govern i Jordi Abad donen amb un comunicat el tema de l’auditoria a l’Associació de Jubilats per tancat"