Abús de Vodafone

El NAS núm. 189 —

Per aquest mitjà vull fer públic la forma que la Cia. Vodafone ens està tractant com a clients. Vàrem demanar el trasllat de la línia telefònica de l’antic domicili de Cardedeu al nou, també de Cardedeu. Ho vaig comunicar el 5 de novembre i a dia d’avui, 24 de desembre, encara no disposo del servei.

Truco cada dia, al número 123 “atenció al client”, empre em diuen el mateix, que estan treballant per donar-me el servei el més aviat possible. Les persones que parlo són com robots, sempre diuen el mateix, també quan parlo amb el “servei tècnic”, em diuen que depenen de Movistar, que són els propietaris de la línia, i que són ells els qui tenen que connectar-la.

He denunciat el cas a l’oficina de defensa del consumidor de Cardedeu, al Síndic de Greuges, però de moment no hi ha res resolt.

El cas és que tinc dos rebuts pagats pel banc, novembre i desembre (quina ironia) per els serveis prestats.

Francesc Miró

Be the first to comment on "Abús de Vodafone"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies