Ajuntament de Cardedeu —

Avui el Tribunal Suprem ha fet pública la sentència contra polítics i membres de la societat civil, jutjades per l’organització del referèndum del primer d’octubre de 2017. No per esperada la seva publicació deixa de fer més mal al cor, i volem palesar el nostre rebuig també d’una manera institucional, a més de les iniciatives que sorgeixin arreu del territori.

Per a avui cridem a tota la població a participar en qualsevol acte que consideri oportú per a mostrar la seva tristor i indignació. Per a qui no pugui assistir a concentracions de caràcter unitari a Barcelona, farem una concentració a les 8 del vespre, davant l’Ajuntament.

Mostrem l’adhesió a totes les mobilitzacions de rebuig de la sentència, i convidem a vilatans i vilatanes a participar en totes les lluites compartides i pacífiques a favor dels drets i les llibertats.

Per a demà, dimarts 15 d’octubre, a les 18.30 h es convoca un Ple extraordinari i per urgència, al qual convidem a assistir a tota la població. Fins llavors, l’Ajuntament suspèn tota activitat institucional.

Divendres 18 d’octubre, els electes de l’equip de govern i d’altres grups municipals ens afegirem a la vaga general, i agrairíem el màxim seguiment general de la mateixa.

Seguirem treballant, dia rere dia, per garantir els drets i les llibertats de tota la ciutadania de Cardedeu.

Be the first to comment on "Comunicat de l’Ajuntament de Cardedeu en resposta a la sentència del Tribunal Suprem"