Un ferit per cremades a causa d’un incendi a la cuina

Un home de 36 anys va patir cremades a les mans en un incendi que hi va haver a la cuina d’un habitatge de Cardedeu—

El ferit va estar traslladat a l’Hospital General de Granollers per efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques que van anar al lloc de l’incendi.
El foc es va originar el dia 6, al encendre’s una paella amb oli que va estendre’s a la campana extractora i el moble de la cuina. Hi van anar quatre dotacions dels Bombers per acabar d’apagar el foc i ventilar el fum que es va originar.

Be the first to comment on "Un ferit per cremades a causa d’un incendi a la cuina"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies